Fredag kväll ...

(Jag kanske lät lite bitchig i slutet av förra inlägget, men vadå: gör man som man alltid har gjort så får man alltid samma resultat som man alltid har fått ... Eller nåt sånt) Been there - done that.


Har haft en jättebra kväll på jobbet. Gillar verkligen dom jag jobbar med! Mindre kul var det att komma hem till en Esa som for iväg och skulle fixa med en gräsklippning.
Den tar ju inte hur länge som helst MEN tillräckligt länge för att jag ska bli trött och osocial. Esaaa kom heeem !!! Ibland fattar han verkligen inte hur stort mitt närhets behov faktiskt är. Kramar - det är som syre. Att få gosa i soffan det är som mat - utan det svälter jag och det har det blivit lite av den senaste tiden då vi båda jobbat så flexibelt. Jag blir på riktigt dåligt humör rent av. Och det blir inte bättre av älsklingens kloka kommentarer "men hjärtat man kan bara inte skita i ... " Jag vet jag vet. Suck. Och då tycker jag att han är alldeles för gammal och tråkig *skratt* Kan tillägga att han är bra på att gosa och mysa, men tror fan ingen brädar mig där ...
Aja nu har jag just käkat marängswiss med björnbär (köpte på lösvikt) och ska sätta på en film ...
Hoppas att alla därute får en bra fredag kväll (det SKA jag ha) Får väl mysa med en nalle eller nåt så länge :P
Jag och Anton. Norrfällsviken ...







Kommentarer
Postat av: maggan

Fantastiskt läcker klänning på en lika läcker tjej!

2010-07-30 @ 22:38:05
Postat av: SABINA

TACK VÄNNEN =) En tjej med nästan 20 kilos övervikt, men det värmde ändå! Kraaam

2010-07-30 @ 22:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0