Lite uppdatering av Sabinas liv ...

Igår träffade vi Marika och Nikko en sväng på stan. Något som gör mig galen är när heela Kramfors befolkning ska handla på samma affär samtidigt. Igår inne på Dollar Store så var svordomarna nära, så jag skyndade mig helt enkelt att betala och gå ut därifrån. (Jävla folk att vara tamejfan överallt - allra helst när det är kokhett ute/inne och jag har med mig vagnen ... ) Inte för att jag är rädd för att säga vad jag tycker eller så - snarare tvärtom - men i det här fallet skulle det lätt kunna komma ett helt igenom elakt utlägg om människan som råkar stå i vägen just då - och det vill jag helst bespara mig. Det skulle ju bara bli pinsamt.


Haha ... Bild från Google ...

Har haft en jätte mysig eftermiddag/kväll med lill stjärnan. Vi har varit ute på gården en stund, lirat lite fotboll i hallen, lekt med lastbilar, tittat på UP och badat. Han är så himla go, jag fick flera gosar (kramar) på rad utan att jag ens bad om det. Och så har han börjat vinka med ena handen bara - förut vinkade han med hela armen - och det är hur gulligt som helst! Han vinkade åt två bilar när vi var ute och åt pappa när han skulle på jobbet ...
Det har hänt så mycket med Anton dom senaste veckorna, han har lärt sig så mycket och blivit så stor känns det som. Och han blir bara charmigare och charmigare =) Vår lilla SOLSTRÅLE ♥





Jag hittade tre superfina fleece jackor åt Anton på nätet - och beställde två av dom eftersom jag inte kunde välja. Dessutom kostade dom inte alls mycket per styck så jag kanske tar den tredje också ... Jag får aldrig nog av att handla till Anton. Kläder, leksaker och sånt - det är ju sååå himla roligt. Brukar säga att det är tur att han har en mamma också - eftersom Esa anser att en del saker är "onödiga" eftersom Anton redan har det, men det bryr jag mig inte om ärligt talat. Och sen så är han ju första barnet också, väldigt speciell med andra ord (Undra hur länge den ursäkten håller egentligen - och nästa barn, då blir det ju att "jamen det här är faktiskt mitt andra barn, väldigt speciellt med andra ord ;-)


Hmm undra vart jag har lagt mina vingar idag då? Ser min lilla Ängel ut att fundera på ...

Ja annars då ... Flyter bort i värmen - aldrig mer gravid på sommaren! Räknar ner mina arbetspass. Funderar på motiv till kommande tatueringar. Längtar efter att få vara lite "vild and crazy" och lämna magen och mamma rollen hemma - men det skulle inte funka för mig med tanke på intagen jag antagligen skulle göra så ... Men kan tillägga att jag har accepterat att jag inte kan festa som folk som klarar av det - och alkohol hatar jag, och det jag gilla(de)r är ingenting man "festar" på, men att få komma ut sugen kommer nästan aldrig numera Utom när jag blir less på den lugna förutsägbara vardagen som jag råkar ha just nu med jobb och allt ... Längtar efter att få gå ner i vikt. Känner mig oerhört lyckligt lottad i livet och allt det jag fått! Hoppas stark på en sak (privat än så länge) Funderar på vilken hårfärg jag ska använda nästa gång jag färgar vilket lär bli snart. Är jävligt Glad för att jag i dagsläget inte har fast jobb - nu så byter vi i princip av varandra här hemma då ena kommer hem och andra far på jobbet, och det är inte ett liv jag skulle orka med på heltid!
Ja lite onödig fakta och uppdatering från mig då ...
Nu väntar duschen och mina nyinköpta dusch grejer (blir alltid mycket roligare att duscha när man har nya produkter att pröva!)





Kommentarer
Postat av: johanna

SHOPPA LOSS ;)

2010-07-22 @ 13:21:13
URL: http://jojjaahs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0