OVÄRDELIG ...




För att Du skiner starkare än solen ...
För att Du berikar vårt liv och gör det värt att leva ...
Och för att du lärt mig vad villkorslös kärlek betyder ...

JAG ÄLSKAR DIG ANTON SEITTU mer än Livet ...

Anton var så söt för jag låg i våran säng och han i sin, och så sa jag åt honom att lägga ner huvudet på kudden - då la han sig ner och så vinkade han med sin lilla hand. Han har ju börjat vinka nu med bara fingrarna, och det är som sagt var hur gulligt som helst!
Annat han också gör nu och gjort ett tag men jag har inte tänkt på att skriva om det är - göra hela Imse Vimse Spindel ramsan, allt från när han klättrar ner till solen som stiger upp, regnet som faller och biten "spolar spindeln bort" ...
Han säger "Peppe" tydligt nu också. Vissa ord har han ju sen förut, men igår sa han "lampa" och väldigt tydligt jämfört med hur det brukar vara.
Ja, han växer ju för varje dag känns det som. Mammas stora lilla obeskrivligt älskade lilla charm troll !!!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0