Norrfällsviken 23 - 25/7 2010 & ANTON 16 MÅNADER ...

Lill hjärtat blir 16 månader idag ♥ Och vips så är han 2 år ... En livstid är verkligen alldeles för kort ...
I helgen var vi i Norrfällsviken. Eftersom Esa ändå jobbade lördag till söndag ringde jag till mamma och hörde om dom kunde plocka upp mig och Anton med =)


Anton får sitta på morfars HD - vilken lycka !!!


Anton cooooling =)


Han brummade och ville såklart hålla i handtagen också, men hans små armar var ju aningen för korta ...


Och sen hade vi en pojke som bara ville spana in motorcykeln ...


Mormor, Anton och Onny ...


Fredag kväll och grilldax ...


Älskade Onny gumman ...


Puss prinsessan!


Anton åt både smultron och blåbär - mumsigt med färska bär!!


Norrfällsvikens lilla prins ...


Tänk vilken barndom han får som får spendera somrarna i Norrfällsviken ...


Lördag förmiddag - jag satt i en solstol med en cappuccino och blickade ut över det här ...


... och det var inte helt fel ...


Anton och Onny ...


Mamma jag vill titta på motorcykeln ...


En liten tröttfis ...


Onny har fått låna Peppe (enda soffan hon får sova på och det tycker hon är mysigt förstås)


Snyggingen Anton ...


... leksaker är överflödiga - det hade räckt med EN leksak och det är den här ... Men det är ju en ganska dyr leksak ...


Morfar och Anton matchade varandra - båda två var fint klädda i rött =)


Otroligt vacker himmel igår (lördag) kväll, men som vanligt så gör inte kameran skönheten någon rättvisa ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0