Jobb jobb jobb och en hjärtskärande Saknad ...

Igår var vi till Lunde en sväng och hälsade på Antons stora syster som var där på besök. KUL för Anton att få träffa syrran, hon fick en gos också strax innan vi for.
Esa och Anton åkte ut till mormor och morfar i stugan i morse. Min ide - tänkte så att Anton får träffa mormor lite också, och vise versa =) Och näää jag blev inte ett dugg avis när dom fick åka ut till svala havsvindar och stugan, medan jag begav mig till jobbet för att jobba precis hela dagen i denna stekhetta!! Okej lite avis blev jag nog, men absolut inte missunnsam!


Finurliga, älskade Älskade hjärtat ♥

Dom ska sova över där tills i morgon och herregud vad tomt det är här hemma utan framför allt Anton ...
Jag har saknat min lilla älskade son precis hela dagen!
Nej det här är ingenting jag skulle kunna eller vilja vänja mig vid - att vara utan Anton! Han är ju en del av mig, mina hjärtslag ...
Jag tycker att det är skönt när han har lagt sig och jag får egentid, men det är ju när vi sover under samma tak. Men Anton har haft det jättebra idag med mormor (precis som jag visste) Han har ätit mycket, badat och varit mormors kille hela dagen. Och så berättade hon att han hade gett henne en släng puss pang bom. Så gulligt =)


He he vaddå ...

Jag har duschat, fikat och sitter här i soffan knappt vid medvetande pga av trötthet just nu. Ska strax lägga mig. Så jävla skönt - på ren svenska - att det bara är i morgon kvar på helgen. (Ledig måndag och tisdag) Jag jobbar ju hellre måndag till fredag med dom flexibla tider som är, än jobbar helg. Det är ju från klockan 8.30 - 21.30 både lördag och söndag *Gäsp* MEN jag får betalt därefter också, och jag klagar varken då jag får pengarna på kontot eller då jag köper något som jag vill ha - och då tänker jag inte klaga på jobbandet heller!
Inte för att det är någon hit att jobba alla dessa timmar i 28 grader (plus minus några grader, men mest plus) och kvav luft, med en jättemage och svett attacker! Men jag är nöjd med mina insatser, att jag behåller humöret trots att förutsättningarna inte är dom bästa. 1 - 0 till Sabina i kampen mot raseriutbrotten. Haha, nädå.
Nej nu måste jag lägga mig innan hela inlägget bara blir en massa svamlande!


Mina älsklingar i Norrfällsviken (Carola tog kortet) SAKNAR ER ...

Ser fram emot i morgon kväll, då är helgen avklarad och familjen hemma igen. Ordningen återställd och min själ och mitt hjärta är tillbaka (så gör jag iskalla dåd nu så beror det på att jag saknar både hjärta och själ ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0