HEEELG =)

Idag jobbade jag mellan 7.30 - 13.30 och nu är jag ledig fram tills på tisdag. ÄNTLIGEN HELG =D Otroligt skönt. Och det bästa är ju att få vara med Anton. Esa skickade en bild idag kring lunch då dom var och åt på Frasses, och så hade dom varit till hästarna med äpplen och haft en jätte fin förmiddag - och det är ju bara bra att dom två får kvalitets tid tillsammans men jag känner ändå att "åhhh jag vill också vara med ju" ... Längtan efter sitt barn liknar inte längtan till andra, den känns på ett speciellt sätt. Längtan efter andra är ändå övervinnlig, men längtan efter Anton känns oövervinnlig ibland. Inte för att jag behöver längta så efter honom nu direkt tack och lov.


Min SKATT ♥

Och tror ni inte att jag stod i morse (06.30 för att vara exakt) och beställde lite kläder från nätet igen ... Jag kunde inte låta bli och tog några bodys till bebisen som ska komma. Aja, det finns väl alltid någon att ge bort det till om det skulle vara så. Vet om två  stycken som längtar och vill ha barn, och som antagligen kommer att skaffa barn om max tre år kanske. MAX tre år. Ja ni vet väl vilka ni är som jag syftar på ;-) Och dom ska ändå få kläder av mig sen så ... Fast dom sötaste kläderna som Anton haft när han var liten ska jag naturligtvis behålla. Såna där speciella kläder liksom.


Hjärtat

Och lilla Moses blir bara sötare för varje vecka ... Han blir ju 3 veckor på söndag. Eller ja vi vet ju inte exakt när hon fick honom, men han var ganska färsk så mer än två dagar var han nog inte, så det gör ju ingenting om det inte är exakt.
Dom ser ju ut som hamstrar först men blir ju mer lik kattungar ju äldre dom blir. Och vill inte mamma och Curt ha en till katt så behåller vi honom utan tvekan. Jag har ju alltid velat ha en unge efter Aska. Men får William ta honom så är det ju vara varsågod!


Moses ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0