Fredag igen ...

"Det blir lite jobb åt er var i sommar eftersom ni är fyra vikarier ..." - Chefen. Och jag tycker att jag jobbar i princip varje dag ... Hej och hejdå, blev det igår i dörren igen och i eftermiddag när Esa kommer hem så är jag som går på jobbet ... Känns inte alls kul - men det är väl desto roligare för våra plånböcker.
Igår kom mamma och Wille och lämnade gumman. Anton blev skitglad över att få träffa mormor som dessutom hade med sig god glass.
Jag blev förresten riktigt nöjd med kläderna jag beställde hem, förutom att jag känner mig så sjukt tjock! Men det är också bara några veckor till. Ett litet pris att betala i jämförelse med vad jag får för det ♥
Anton var jättefina i sina (men en skönhet passar i allt och dessutom så är det HAN som gör kläderna fina =)


FINAST ...

Igår handlade jag lite små grejs till hemmet. MÅSTE köpa mer blommor. Och hoppas på ett HUS !!!
Nä nu ska jag se om lilltrollet somnade om, annars ska vi kliva upp och ha mysmorgon nu =)


Åh herregud, vad har du satt på för nåt mamma ??? (Det var bara UP ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0