Borta bra men hemma bäst ...

Jag vill ju lägga ut lite kort nu men får vänta tills vi kommer hem ... Har ju tagit cirka 350 kort hittills (kom i måndags) Carola är likadan, så vi ska kopiera varandras kort sen haha ... Det kommer att bli över 400 bilder det, inte illa på 6 dagar ... Vaddå galna med kameran?!? Men alltid roligt med minnen, så det så.
I morgon går båten tillbaka till Sverige klockan 8. Vi ska ta en fika hos Esas farbror som bor i Umeå och sen så åker vi hem. Borta bra men hemma bäst =) Jag ÄLSKAR att ha hemlängtan - äntligen har jag ett hem som jag älskar och trivs i. Ett hem som känns både känns och är mitt/vårt hem. Kan tillägga att hos mamma är och har det också alltid varit hemma, men kan inte säga påstå att resten av ställena jag bott på varit det (förutom Edsele också förstås)





MUM + DAD = ME =)






Jaja, skriver mer när vi är hemma ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0