ÄNTLIGEN är helgen avklarad !!!

Äntligen är helgen avklarad. Jag blir manglad efter 8-30 - 21.30 passen på helgerna (men inte pga av den anledning som ni kanske tror) Jag har 14 pass kvar av sommarjobbet, varav en är en till helg. Men efter nästa barn så ska jag råplugga för att få en utbildning och skaffa mig ett jobb som jag verkligen vill ha! Blir ännu mer sporrad nu ... Vill ogärna sitta här när jag är 30 utan att ens ha påbörjat en utbildning liksom ...
Mamma och lillebror var nyss en sväng och hälsade på. Och Älsklingen började jobba idag. Men han har ju två veckor semester kvar (dom har 6 veckor varje sommar) och en av dom ska han ta ut när bebben kommer + pappadagarna, och den andra får vi se när den blir av.
Jag blev spådd igår att jag får tre barn förresten! Dom två första var ju Anton och syskonet, och sen blev det ett glapp på kanske 4-5 år, och då skulle jag få en liten pojke. Jag blev glad, skulle gärna ha fler än två barn men vill och hoppas att det blir med Esa i såna fall ... Och hon som spådde mig har det alltid stämt klockrent in på, inte vilket kön det blir om man redan är gravid utan vad man får senare. Som i det här fallet en till pojke. Men blev ju spådd när jag var 16 också - jag får en pojke och en flicka. Och träffar en rik man och så kommer vi att ha sommarhus i Spanien eller Frankrike.
Hmmm, ja det där sista kan disskuteras. För det första så har jag aldrig varit intresserad av rika män, eller killar med pengar överhuvudtaget. Snarare tvärtom. Pengar är det sista jag prioriterar när jag väljer en kille. Och för det andra så hoppas och tror jag att jag och Esa håller ihop livet ut, och visst vi kanske vinner på lotto eller skapar ett riktigt framgångsrikt företag i framtiden men ... Jag är nöjd med vad jag har. Ett fast jobb för min del och att förverkliga våra drömmar och mål - det räcker för mig.
Däremot så tror jag att den här krumeluren i magen blir en tjej. Känner det på mig. Fråga inte varför ...


Nu kommer mamma ... Var repliken som fick Anton och springa in under bordet och tokskratta ...


Så glad och underbar ...


Den finaste som finns på odelad första plats ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0