ANTON nyfödd & 20 dagar framåt ...

Lägger ut en liten bildbomb på min älskling från det att han föddes och tjugo dagar framåt ...
25 mars 2009. Klockan 04.00 på morgonen började värkarna ... Runt 08.30 var vi i Sollefteå. 09.30 la jag mig på britsen och började "jobbet". 11.14 så föddes lilleman. Det gick extremt fort med tanke på att jag var förstföderska sa dom ... Och det var väl lika bra, att det gick så fort =)
Lyckliga föräldrar på BB =)
Nyfödd guldklimp ...
Herregud vad liten han var !!!
Mammas ögonsten ♥
Och pappas med ♥




Mys

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nä men vad roligt att se : = Guuud vad jag längtar tills den lilla kommer ut.. gruvar mig doc för förlossningen men det ska jag nog fixa!

2010-01-23 @ 12:21:30
URL: http://pluppy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0