16/1 2010 norrfällsviken 2009

Det här med att jag fattar 0 av om hur man skapar en snygg profil och design STÖR MIG !!! Skulle behöva någon som satt bredvid och visade, för jag fattar inte ... Tills vidare så får det väl vara temat "resor" då !!! Nu ska jag lägga ut en bildbomb på Norrfällsviken (igen) men dom bilderna finns det väl knappast någon som dör av utav att titta på igen ?! =) Skriver kommentarerna ovanför bilderna ...

Hamnen
Utsikt från verandan ... Den här utsikten är underbar att starta morgonen med + en cappuccino !!!





På våran underbara promenadslinga vid havet ...





Onny gumman vid havet ...



Lilla stugan som vi brukar sova i ...



Esa & Onny utanför stora stugan ...



Iskall Champis med is en varm sommardag ...



Anton pytte liten haha =) ♥





Onnys kompis Bozo var också med i 2 veckor =)





På promenad med syster/moster (Antons moster alltså!!)



Älsklingen slår bollar på ranchen en kväll ... Vackert även på ranchen, mindre kul med bollarna kanske (blivit träffad - av Esa ... och fick några stora blåsvarta blåmärken + brosk i benet eftersom det var en otrolig smäll - så vi har en helt olik uppfattning av golfbollar, jag och Esa =)


















Kommentarer
Postat av: yasmine

Vad fint och underbart! Längtar verkligen tillbaka.. hoppas på en sommar i norrfällsviken och fint väder :D

2010-01-17 @ 22:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0