Tredje advent ...

Anton har haft den ultimata ANTON veckan som innefattat : Öppnis två gångerm hälsat på mormor, varit på badhuset med pappsen och idag så var vi på Lucia firande på ön, där Anton fick se Lucia tåget, fika och så fick han träffa tomten som gav honom ett paket!

Just nu så har vi tänt våra nya ljusstakar, levande ljus och rökelse. Vi har en riktig MYSFAKTOR i vårt fina hus ♥
Lilleman är lagt och prinsessan ligger i sin baby sitter och jollrar.
Pappan i huset är fräck nog att säga åt mig att det är hans barn och att jag får gå ut och skaffa egna (!!!) - Och jag är villig att hålla med när dom gråter, då är det hans barn haha ;-)
Men annars så är det Mammas små änglar, så det så ♥
Linnea är superfin i sin nya Smilla body ... Och en kopia av sin fina storebror. Jag själv kan inte se ett enda drag av mig i mina barn, men trots det så är dom världens finaste och jag är så stolt som en mamma någonsin kan bli ♥

PUSS på världen ... Snart är det JUL!
(Fast egentligen så är det just den här tiden Innan jul som är mysigast ...)


Elin Linnea ... MIN VACKRA DOTTER ♥


MIN ÄLSKLING ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0