Mysdag ... Och jag längtar ännu mer till jul!

Ätit saffranslängder med vit choklad och mandelmassa idag ... Sååå försvinnande gott! Fick dessutom med oss en längd hem.
Och Linnea fick en jätte fin, gosig overall.

LÄNGTAR TILL JUL!



FINNS INGET MYSIGARE JULHUS ÄN "mommos" =)

Och ps. människor är bara människor, och det är mänskligt att fela. Man kan aldrig vara bara mer än människa. Så därför - jag förlåter dom som gjort mig illa. Inte för deras skull, utan för min egen.
Jag slutar döma så hårt, var och en har väl ett eget samvete? Och det är inte min uppgift att bedöma eller döma någon annan.

(Tänt ljus, städat, fikat ... Hela hemmet bara vilar i kärlek! Och dessutom så är min stora kärlek hemma också ♥)

Kommentarer
Postat av: yasmine

mysigt det låter <3 längtar riktigt mycket till jul!!

2010-12-12 @ 19:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0