Mysfaktor kring jul ...

Det var verkligen jättemysigt att gå på bio igår!! Det gjorde vi ju förra året också, så nu ska det bli en liten tradiotion - bio på juldagen.
Dessutom så är jag skitglad över att jag äntligen hittade såna där julstjärnor som jag velat ha - på rea! Köpte sammanlagt 8 stycken, fem vita och tre röda. ÄNTLIGEN!!


Lite kläder som Linnea fick i julklapp. Dessutom fick hon två påsar med kläder från syrrans kompis. Fräscha och dom flesta nästan nya. Tack ♥


Allas våran lilla docka ♥


Syns inte så bra (ska förska få bättre kort senare) men lillan har ett litet spänne i håret. Sååå söt ♥

Nä nu ska jag fortsätta äta Polly och dricka cappuccino ... Mysfaktor på högsta nivå här ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0