I brist på annat ...

1. vad heter du? Sabina
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Linnea kanske ;-) 
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Isabell eller Ellinor (tror jag att det var?)
4. vilket stjärntecken är du? Fisk
5. vilken årgång är du? 87a
6. vart bor du? Lungviksstrand
7. bott utomlands? Nej
8. flyttat antal gånger? 8 gånger från det att jag flyttade hemifrån ...
9. vart skulle du vilja bo? Precis där jag bor nu (äntligen HEMMA)
10. vilken skolklass? Slutat skolan, börjar plugga vidare så småningom
11. vad vill du bli när du blir äldre? Socionom, jobba inom nått av alla områden som finns

UTSEENDE
1. hur lång är du? 159cm lång
2. hur mycket väger du?
3. hårfärg och frisyr? Mörkbrunt långt hår
4. ögonfärg? bruna
5. mest nöjd med? mina ögon och mina läppar
6. minst nöjd med? Vet ej?
7. skostorlek? 37
8. glasögon? Linser
9. har du några piercingar/tatueringar? Ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0