Grattis Lillebror!

Idag har vi varit hem till mamma en sväng och firat lillebror William som fyllde 14 år (och tryckt i oss god mat och en hel del gooodsaker) Grattis lillebror! Han är längre än mig och DET har jag lite svårt att smälta, minns ju honom som liten liksom ;-) Fast att växa om mina 1.59 cm över jorden är nog inte så svårt ...



Nu ska jag slå några julklappar till Linnea som kommit med posten =)
Och dricka lite te, har varit på God väg att bli sjuk men hejdat det med ipren. Kan ju inte ligga dålig när jag har två barn att ta hand om, annars brukar jag undvika medicin så länge som möjligt och låta sjukan få gå ur kroppen själv ...
Aja, det är tur att man inte är en man ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0