GOD KÄRLEKSFULL JUL ...

Jag önskar ALLA en riktigt GOD JUL - vän ovän bekant främling, spelar inte roll.

Själv så känns julafton komplett i år - jag har min fina underbara Esa som gett mig livets största mirakel - min underbara son och dotter! 
Jag får fira med världens bästa mamma och Curt + den övriga härliga familjen !!! ♥

Bjuder på lite fina bilder från förra året


Här bor "mommo" och morfar =)


Sessan och jag på morgon promenix ...


Väldigt vackert va ;-)


Granen ...


Smått & gott ...


Nötter & knäck ...


Mammas fina julpynt i gammeldags stilen ... Är mycket stolt över min mamma som är så duktig och kreativ vad gäller inredning och sånt!!


Några fint inslagna klappar ...


Den där var nog till mig eftersom jag tog kort på den ;-)


Familjen Seittu ... Då var vi bara tre ...


Kolla liten =) ♥


Har Anton varit såhär liten?! =)


Lika gudomligt söt nu som då ♥ Fast med lite mindre hår ;-)


Pappsen och lill Anton ♥


Då hade han bara några få risgryn i munnen ...


*SAKNAR dig min sötaste lilla julkatt!* Men du kommer alltid en av dom som ligger närmast hjärtat! Puss på dig gumman ♥

Kommentarer
Postat av: maggan

GOD JUL på er hela familjen!

2010-12-23 @ 20:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0