Folk och deras funderingar ...

En gång för alla - NEJ JAG GÅR INTE PÅ MÖTEN. Jag hann aldrig utveckla helvetes sjukdomen och för mig finns det inte på världskartan att gå ut och använda nu när jag fått barn!
I min värld existerar det inte att svika mina barn överhuvudtaget.

(En del har nog fått det där om bakfoten, att jag skulle vara en kemikalieberoende. Och visst dragen finns där men jag är ingen missbrukare eftersom jag aldrig hann gå så långt vilket jag är obeskrivligt TACKSAM för idag. Testat med råge har jag gjort däremot!)

Så ... nu vet alla som läser och kanske har funderat =)


PUSS

Vi hade 26 minus igår. Men jag svettades under duntäcket inatt och det är riktigt mysigt att sätta ner fossingarna på heltäckningsmattan tidiga mornar även om jag aldrig varit för heltäckningmattor. (Har en i sovrummet) Men dammsugar man och sköter den snyggt så är den hur mysigt som helst med facit i hand.

Känns bra för nu är dom flesta julklapparna så gått som färdiga! Har några kvar som kommer med posten till lillan. Men för lillemans del räcker det nu. Det är ju verkligen inte mängden saker som räknas utan huvudsaken är ju faktiskt att man får äta gott, umgås med nära och kära och ha en underbar julafton!

För min egen del så känns det ju helt oviktigt att JAG får klappar sen jag fick barn, det är ju DOM som är nummer 1 och roligast att ge till tycker jag.
Och jag LÄNGTAR tills jag får ge den oslagbara julklappen till *censur* Är riktigt mallig över mig själv som kom på iden ^^

KÄRLEK OCH FRID TILL VÄRLDEN! Livet är underbart ♥
(Ska tända ljus för alla som inte är lika lyckligt lottade såhär i jultider, som jag gör varje år ...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0