Drömmar ... Tomtegröt och sista julklappsrycket =)

Idag ska vi droppa av barnen hos deras extra mamma Bea och hennes kille, och så ska vi fixa dom sista klapparna. Otroligt tacksamt att få vara barnfri i julruschen (jo den finns även i lilla Kramfors!) ♥




Drömde två fina drömmar om lilla Mina inatt. Känns nästan som att jag träffade henne ...
Och så drömde jag om en snygg man, med långt hår, blå ögon som var lite märkta av åren (dvs MIN typ) och han var jättesnäll och brydde sig om mig. Men jag ville bara ha honom som en pappa ... Hm.

För övrigt så är jag sjuk, men får knapra medicin tills jag blir frisk även om jag inte gillar piller knaprande. MÅSTE ju orka vara uppe pga av skruttarna.
Idag är Anton och Esa och äter tomtegröt på Öppnis. Lillan sover och jag njuter av en lugn morgon! Oslagbart att få en stund för sig själv på morgonen - det gör liksom hela dagen tycker jag.


(Och katterna är sura för att dom inte får gå ut och sätta tänderna i någon fet domherre som det är fullt av vid fågelmaten!) Men ... det utsätter jag inte fåglarna för nu mitt i värsta matätandet nu när dom behöver all mat dom kan få. Sorry kissarna! Fast Aska har lagt sig på fönsterbrädan och njuter väl av element värmen nedanför, så hon är inte så grinig längre ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0