11.20 ...

Idag sov jag och skruttan till 11.20, sen orkade jag inte sova längre!
Linnea är väldigt lik mig på många vis - älskar att sova, har temprament och slår om från 0 till 100 på en halv sekund ibland ... Och så är hon ju också lika söt och oemotståndlig ;-)

Sitter just nu och kollar på film med lillebror. Funderar på om jag ska föra över kort till den här datorn eller inte ... Tror det. Och kom just på att jag skulle dricka cappuccino för länge sen, men det hade jag glömt bort mitt i barnmatning och cypervärlden! Finns det någon tablett mot förvirring? Haha ...




Sötaste Elin Linnea som redan har tillräckligt med hår för att ha hårspänne! Inga drag av pappsen på hårfroten inte ;-)

Kommentarer
Postat av: maggan

Vad fin hon är!

2010-12-30 @ 14:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0