ÄNTLIGEN KVÄLL!

Nä nu börjar jag bli less på att det ser ut som en kvart härinne alltså ... Och less på att orken sviker - jag har ingen ork att packa timme ut och timme in! Och Esa jobbar ... Men i morgon är det jag som jobbar dag och han är ledig, så jag hoppas verkligen att han tar sig i kragen och packar åtminstone en låda ... Jag har packat en låda idag, och slängt ner lite grejer i platspåsar. Bland annat en hög med sladdar till gud vet vad. Vet att risken för sura minen finns, men det skiter jag i just nu ärligt talat. Vill bara bort från den där skiten så fort som möjligt. Det enda som fattas snart är knarket ... Välkommen till Kvarten på Källgatan :S
Aja, jag gör inte ett dugg mer idag. Ska duscha och sen slänga mig i soffan!


Anton och kusin Sami hemma hos faster. 2010


Golfbollen smakar ... ganska bra ...

Hittar inte kamera laddaren, och batteriet är slut så därför blir det lite gamla bilder så länge ...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0