Flörtiga Anton =)

Igår for vi till Härnösand och stooor handlade. Vi delar ju matkonto med mamma & co nu så det blev en hel del.
Inne på affären så log, skrattade och vinkade Anton åt folk, kan ju inte påstå att han är blyg direkt ;-)
Vi svängde förbi Frasses och käkade där, och en liten flicka (lite yngre än Anton) sitter i sin stol ett par bord bort och vinkar till Anton - och han vinkar tillbaka. Hur gulligt som helst ju haha ...

Både igår fick jag sov morgon och sov till strax innan tio - men jag är lika trött om kvällarna i alla fall.
Tog en promenad idag med Anton och Onny som tog knäcken på mitt bäcken! ******** vad ont det kan göra efter en liten ynka promenad!
Nä längtar verkligen efter att kunna få promenera igen utan att det ska göra såå ont efteråt.

I morgon ska Esa och Anton till Öppna förskolan, och jag ska passa på att packa undan i lägenheten. Sen ska Bea få vara barnvakt (öva öva öva ;-) några timmar så jag och Esa kan hjälpas åt med lägenheten.
Sen ska vi åka till vårt hus, träffa husägarna och skriva på papprena!
Det känns definitivt ändå, men i morgon kommer det verkligen att kännas som att NU ÄR DET PÅ RIKTIGT =)

(Jag har redan börjat kolla på soffbord, soffa till gillestugan och sånt ... )

Till min finska älsklings stora glädje finns det en riktigt fräsch (tror den är nybyggd) vedeldad bastu i huset och till min stora glädje ett gulligt litet relax rum bredvid som jag ska fixa ordning så att det blir super mysigt och riktigt harmoniskt!
Dom som äger det nu hade två typ solstolar (avslappnings stolar) där, så kan man ju ta en iskall dricka och fläkta ut sig i en sån efter en het bastu tripp ...
Själv är jag inte mycket för värme, men kan ju vara jätte skönt en iskall vinterdag ...

Nu är hösten äntligen här. JAG ÄLSKAR HÖSTEN - DET ÄR MIN ABSOLUTA FAVORIT ÅRSTID ♥
Avgudar dagar då det är soligt men ändå kyligt och friskt i luften, och när naturen har förvandlats till ett sprakande fyrverkeri av färger !!!
En sån dag brädar vilken vacker sommardag som helst tycker jag.



Anton lurifax


Mammas Älskling

Esa är världens bästa kille på alla sätt och vis, men jag tycker att han är ganska trist ibland ...
Om han vill ha någonting så brukar jag erbjuda mig att köpa det till honom, gånger jag jobbat och fått lön. Men nej - det blir för dyrt och bla bla.
Idag sa jag att jag kan dammsuga ur bilen innan han åker på jobbet (för att bidra med lite jag med) men nä, det funkade inte då ... Han tyckte att det var gulligt MEN ...
Kunde inte låta bli att påpeka att många skulle nog ha blivit glada över en sån sak, men inte min Älskling heller! Jag kan vilja göra en massa såna saker, hjälpa till, ge eller köpa - men då får jag inte det.
Vilken stil Esa !!!! Och jag som älskar att ge och överraska och få göra andra människor (speciellt dom jag älskar) glada ... Hm!
*Han blir glad, ingen tvekan om den saken, MEN ...

Nej nu ska jag läsa lite (la Anton strax efter sex och har inte hört ett ljud därifrån sen dess!) och parkera mig i soffan ...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0