Uppdatering ...

Jobbade igår från 13.30 - 21.30 ... Har jobbat en vecka i sträck nu men är äntligen ledig idag =D
Vi var på Mvc igår också. Hjärtljud - 145. Fick se Antons hjärtljud också, hans anteckningar fanns ju också på datorn. Rätt lika låg dom, det kanske blir en lillebror trots allt =) Spelar ingen roll, jag vill bara ha ett friskt barn!


Igår kväll åt vi en varsin stor skål med jordgubbar och grädde! Himmelskt GOTT =)

Anton fick träffa en jobbarkompis till mig igår, som han flinade mot direkt och skulle upp i famnen på. Totalt oblyg! Och han gillar blondiner. Antagligen för att dom påminner om favoriten mormor. Hon som han träffade igår är också ljushårig och har liknande frisyr som mormor. Och en gång när vi var på tågstationen så blev han jätteglad när han fick syn på någon ljushårig kvinna.
Finns inte alls mycket blygsamhet i den här lilla killen, men lite reservation mot en del folk (undantag blondiner ;-)




Aska och sötnosen Moses, 4 veckor ♥

Moses leker och biter oss i fötterna. Herregud tänk om människobarn blev sådär stora och busiga på bara fyra veckor!
Han är en riktig liten godbit. Och jag vill nästan inte ge bort honom. Så får inte Wille ta honom så är han vår helt klart.


Mamma Aska är så noggrann och duktig med lillkrabaten ...


Han är så himla söt med blåa ögon. Lite synd att dom byter färg sen ...

Jag har världens underbaraste älskling, Esa ♥ Han är verkligen 1 på miljarder! Så otroligt mysig, och omtänksam. Bredvid ordet "Ödmjuk" i en ordbok borde det finnas en bild på honom. Han överraskade mig igår, sken upp hela kvällen för mig. Älskar denna människa så obeskrivligt mycket, och förutom att han är Bäst så har han dessutom gett mig det finaste jag har: Anton (och nästa förstås)
TACK FÖR ATT DU FINNS HJÄRTAT. UTAN DIG VORE LIVET SOM EN NATT UTAN STJÄRNOR ... (kom på den jämförelsen nyss, ganska bra faktiskt!)


2008 - 06 - 20

I morse var jag och Anton ner på byn en sväng och jag fyndade en höstjacka från Intersport. Betalade 390 kr för den, och ordinarie pris är 600. Skitsnygg!!!
Annars så är det väl mycket med allt just nu. Ingen drömtillvaro när det bara är drygt 6 veckor kvar innan man ska föda direkt ... Med Esa och Anton är det ju kanon, men lite strul med lägenheten och sådär. Gamla hus som inte underhålls rasar ju till sist, och det fattar väl vem som helst förutom en hyresvärd från Stockholm som köper gamla kåkar i Kramfors för miljoner och tror att han ska vinna på det ... Ehhh ... Det där säger väl sig självt?
Aja, får berätta mer om hur det går när det nu går någonstans.


Lilla fiskorven, älskar dig!











Kommentarer
Postat av: marika

Men gu va söt den lilla är då! :D Hoppas allt är bra med er o magen :) Syns snart! Kramar

2010-08-06 @ 09:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0