Kaninen Sabina ...

Anton somnade klockan 18 idag efter ett varmt bad (varit vaken sen klockan 13) ... Det börjar mörkna ute. Jag är ensam i huset på landet ... Och jo jag börar bli harig nu ... Önskar att Onny gumman hade varit hemma ... Esa skynda hem Snälla ???

Och ja: jag ÄR djävulskt mörkrädd och skvätten! Det är huset är gammalt men det är ingen fara med det ... Huset har lugna energier tack och lov.
Då är det värre med min överdrivet livliga fantasi ...
Det måste bli ändring på det: ska jag krypa ner hos Anton när han är större och Esa jobbar borta bara för att jag är mörkrädd eller ... Vilken morsa ha ...

Det ska i alla fall bli otroligt skönt att vi kommer att bo så nära Esas jobb! Även då han jobbar nätter så kommer det kännas hundra gånger bättre - skulle det hända något så är han ju hemma på max 10 minuter.

Och nej: med facit och betänksamheten i hand så vill jag inte tillbaka till Sollefteå igen. Jag insåg det igår när vi var där en sväng ...
Visst: det ÄR en mycket finare stad än Kramfors, men städer är ju som hem - det är inte hemmet man besöker utan personerna som bor där (sagt av en mycket klok själ och ingen mindre än min mamma =)
Och jag har byggt upp mitt nya liv här i Kramfors där mina bekantskaper är precis motsatsen till Sollefteå bekantskaperna *skratt - alla som vet fattar nog*
Inte alla förstås, men många ...

Nope, ska kika runt på lite skönhetsprodukter som jag planerar att införskaffa och kika runt lite på heminredning ^^


Anton Älskar äpplen =)


Se ni dimman ovanför Anton huvud? Den var med på flera kort och ibland var den på sidan av honom ...
Jag trodde att jag hade fångat någon mer på kameran men TYVÄRR noterade Esa att det var en fläck på kamera linsen (och tog bort den) ...
Annars hade det varit hur häftigt som helst ju ... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0