Fredag Kväll ... Och endast Esa & Sabina är vakna (och resterande familj är inte hemma)

En del människor är För genomskinliga ... Som när det händer nåtgot bra i mitt/vårt liv - då märker man verkligen vilka som är "äkta" och vilka som inte har förmåga att glädjas med andra ... Missunnsamma.
Som vän kan jag både sörja och glädjas med folk, och det är väl det som är tanken med att vara och ha vänner (?)

I eftermiddags for vi och hämtade våra köksmöbler =)

När vi kom hem la vi Anton, och käkade pizza.

Ikväll blir det Esa&Sabina mys i soffan hela kvällen låång spetsat med lite ost/kex, godis, dricka och kanske glass ...
Barnfritt ;-)

Längtar verkligen efter att kunna sitta ute på verandan som finns på vårt hus med en kopp av något slag (absolut inte kaffe eller alkohol - mina två Ogilla drycker, men typ cappucciono) en solig morgon och blicka ut över älven.
Från verandan i huset ser man älven, dock skulle man behöva röja undan en del träd och buskar för att se den ännu bättre.
Ändå är älven inte så pass nära att barnen kommer att kunna springa ner och drutta i, man måste passera vägen först. Perfekt!

Jag längtar efter att kunna hänga upp nytvättade kläder utomhus (dom doftar ju så gott då)

Ja jag får mycket att längta efter när vi bor här hos mamma i huset. Och snaaart kommer jag att kunna göra dom här små enkla sakerna som ändå gör så mycket, i vårt eget hus.
(Jag är tacksam !!! )


Sockersötast ...


Haha mamma är rooolig =)







Kommentarer
Postat av: maggan

Ja usch ja,det finns många falska s.k vänner o andra som är avundsjuka och svartsjuka på er.Det mest fascinerande är att de visar det öppet.Och säger saker högt.SJUKT.Jag är jätteglad för er skull.Roligt att höra att ni har det så bra.Helt enkelt underbart perfekt att ni ska få ert drömhus.Det är ni värda!

2010-08-27 @ 22:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0