Kanske ... Kanske Inte ...

(Morgon:
Jag känner mig sämre för varje dag ... Vad är det frågan om ... Jag har faktiskt ingen tid för att vara sjuk just nu ...

Igår fick jag såna där djävulska strålningar neråt låren IGEN, och då blev jag faktiskt lite nervör för smärtan som kommer sen när man ligger där och ska pressa ut en hel liten bebis (!!!)
Känns inte som att jag fixar den smärtan en gång till (kan jag få slippa? =) Men jag gjorde det en gång och kan göra det igen. Dessutom så får jag ju den finaste jag har nummer två efteråt ♥
Eller tre blir det ju, Esa tillhör självklart också den kategorin!)

Nu när jag fortsätter inlägget är klockan 13.58 (hann inte skriva klart i morse) - och jag mår mycket bättre! Esa har kommit och lilleman sover.
Jag känner mig förväntansfull och glad, utan att avslöja allt för mycket så vill jag bara säga att gör man bra saker så får man bra saker! (Fortsättning följer kanske ... )



Hallå ...



... det är faktiskt mat nu !!!




Anton och lilla fröken Mina ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0