Tillit till Livet - Ja det har jag med råge =)

Att det ordnar sig - det har jag full tillit till! JAG VET att det gör det. Är bara lite orolig för att jag ska föda mitt i alltihop eller att vi inte har kommit i ordning innan det är dax.
Och nej, var det någon liten jävel som skadeglatt hoppades på att vi ska skiljas åt så måste jag göra dig besviken. VI har världens finaste barn tillsammans och en obeskrivlig kärlek. Och det krävs mycket innan vi skulle skiljas åt! Däremot så måste vi skiljas från våran vattenskadade lägenhet med upptäckt asbest isolering så fort som det bara går! Därav packningen. Jag fyllde 7 sopsäckar i förrgår med mjukisdjur, vinterjackor och annat mjukt. Packade två flyttkartonger igår, och har snart fyllt den tredje plus 3 smålådor.
Så någon vila från det att jag slutat jobba tills det är dax för förlossningen - det kan jag se mig om i stjärnorna efter. MEN jag mår ändå bra, annars hade det här varit hundra gånger jobbigare. Det som är jobbigast just nu är att kroppen är så tung och otymplig, och inte hänger med mig. Och resten - det ordnar sig som sagt var. TILLIT TILL LIVET, ja det har jag med råge ;-)


Aska och Moses


Tittut


Sötaste lilla Mosisen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0