Söndag Kväll ...

Känner mig irriterad över mvc i morgon !!! Har ju en tid 13.30 där och sen så har vi en annan tid att passa klockan 18.00 ...
4 timmar i Kramfors, för vi har inte råd att åka fram och tillbaka två vändor in till Kramfors härifrån (blir ju ca 16 mil sammanlagt!)

Vill helst av allt strunta i mvc men tiden jag har i morgon var den jag fick istället för förra gången som jag också bytte. Hon blev nog lite småsur, men vadå - jag har haft två komplikationsfria graviditeter (ont i bäckenet som värst) så vart brinner det (?!) Nu är det tydligen koll varannan vecka också bara för att det är så nära ...
Men den tiden förstör som sagt var dagen i morgon och den tar oftast bara en halv timme ...

Anton mår mycket bättre, han hade två snoriga dagar men det verkade vara allt. Jag mår också bättre tack och lov.

Ikväll blir det film - Cops Out med Bruce Willis. Har sett den en gång och den var rolig och bra. Och i morgon börjar Wille skolan - åttan.
Jag avundas dom som går i skolan och får sommarlov (underbar känsla ju) men absolut inte dom som börjar skola till hösten igen ;-)


CHARMOTROLLET NR. 1 vid frukost bordet ...

Oj oj oj vilken charmör han ska bli när han blir stor med dom där blå ögon och låånga mörka ögonfransarna =)

Kommentarer
Postat av: maggan

Lycka till imorrn!(gäller båda tiderna)..

2010-08-22 @ 20:30:36
Postat av: Sabina

Tack vännen! messar dig ikväll ....

2010-08-23 @ 10:59:11
URL: http://misssabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0