Sabina Hispan Olsson ...

Sabina Hispan Olsson - det är jag det ... Och en jävligt trött sådan! Klev upp klockan fem och tog en dusch, och just nu trycker jag i mig lite musli och ska strax torka håret. Jobbar idag från 07.30 - 14.00 ... Ovanligt va ... Helgen gick bra att jobba i alla fall, även om det känns otroligt drygt med 13h pass ... Men både lördagen och söndagen gick ovanligt fort den här gången ... Så nu känns det som en riktig lyx att bara jobba till två. Fast helst så har jag lust att skjuta mig själv - eller för att vara mindre dramatisk - gå och lägga mig igen.
SKA köpa en byrå och en bokhylla till Anton när jag får lön, men resten tänker jag spara. Får se hur allt blir med allt först och främst.
Hispan - det smeknamnet gav jag mig själv igår när Esa varken svarade på sms eller hemtelefonen (mobilen var död, pga av inget batteri men det visste ju inte jag) Och så började tankarna komma - tänk om ... tänk om ... tänk om ... Och så värsta skräck scenariona. Men skulle det hända nåt med Anton så skulle Esa vara den första jag ringde till och jag antar att det är vise versa, så ... Fick strama upp mig själv i tankarna (det här var en tyst konversation i huvudet - vad ska dom tro om jag uttrycker mina tankar i ord, att jag är kraftigt nervig eller nåt?) Men vi skrattade åt det när jag fått tag i Esa (dom hade varit ute flera timmar bara) Hon jag jobbade med tyckte inte att det var så konstigt, speciellt med tanke på alla hormoner som flödar fritt just nu i kroppen.
Jaja tur att jag inte är hispig i vanliga fall =)


2009

I lördags klev jag förresten in i vecka 34 - bara sex veckor kvar + - två om allt går som det ska! 6 veckor kvar, sen är jag två barns mamma. Vi fick en hel (tung) kasse med kläder igår av ett par som fått barn för ett tag sen. Jätte gulligt, och nu har vi ju hur mycket kläder som helst alltså. Sopsäckar, påsar ... Så Bea - se till att skynda på lite nu då innan kläderna invaderas av klädkvalster ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0