Packa packa packa ...

Igår packade vi tre lådor, och idag har jag gått igenom badrumsskåpet lite och slängt en hel del - bland annat krämer och läppsyler som är gamla, små testpåsar (body lotion eller parfym) och sådär ... Packat både mina och Esas parfymer. Slagit in lite porslin ... På torsdag har vi satt deadlinen och flyttar då.

Esa och Anton har varit ute över två timmar idag - dom har både matat hästarna och fåren, för att sen gå ner på OK och äta glass. Mysigt. Synd att jag känner mig alldeles för tung för att hänga med! Dessutom svettas jag för minst lilla, även om det råkar blåsa som det gjort idag (men vi har haft strålande sol hela dagen =)

Ikväll ska vi grilla och kolla på film tillsammans med han som Esa är kontaktperson åt.
I morgon bitti skjutsar vi Anton till mormor så att vi kan göra ett ordentligt packnings ryck, men det mesta är faktiskt ner packat. Inte gardiner, lampor eller teven från väggen - men sånt tar vi nog sist.




Längtar verkligen tills jag kan skriva om att det löst sig med permanent boende, att vi fått våran bebis och att vi kan få ha det lite lugnt och skönt också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0