Nu Flyttar Vi ... Hej dååå Kramfors !!!

Idag flyttar vi ...
Anton är redan hos mormor, och dom kommer och hämtar mig strax ... När vi kom till mamma idag för att lämna Anton så bestämde vi att dom lika gärna kan hämta mig i eftermiddag - onödigt att sova en enda natt till i grön/svart möglet! Det är vidrigt.

Efter det åkte jag och Esa tillbaka till Kramfors. Gjorde lite ärenden och åkte sen hem och packade en hel del. Det viktigaste är ner packat nu, och får se hur mycket som ryms i bilen - resten hämtar Esa i morgon bitti när han slutar jobba och kör hem till vårt tillfälliga hem. Som blir hos mamma. Stort hus på landet ovanför älven - inte helt fel. Vi föreslog att dom skaffar en lägenhet i Sollefteå så tar vi huset, men det var dom inte så pigga på haha ;-)

Det blir bra det här. Är sååå glad över att dom finns, mamma och Curt. Att vi har en sån bra relation och jag/vi alltid är välkomna hem när som helst. Som nu, när det blev som det blev.
Jag flyttade hemifrån när jag var 17 och nu flyttar jag hem igen *skratt*


I morse på väg till mormor (Anton var lite ledsen när pappa gick upp för att hämta nappen)

Såfort vi kommit tillrätta där kan vi börja luska i vart vi ska bo. Fördelen med att bo hos mamma är att det blir betydligt närmare till BB, och att Anton redan är där. Annars hade vi ju blivit tvungna att lämna av honom först och sen åka till BB. Och risken var då att den tiden inte hade funnits. (Sist så hade jag ju öppnat mig helt på 5 timmar, och det var ändå första barnet och sen gick det ju av bara farten. Så nu lär det ju gå ännu snabbare när kroppen töjts ut en gång)

Nä nu ska jag invänta mamma, Wille och Anton som ska hämta mig.
BRA - jag mår dåligt av att vara själv i den här ångest lägenheten. Och Esa har fortfarande inte packat ihop sina kläder vilket ger mig känslan av att det bara är jag som ska flytta - ännu mer obehag.
Herregud vad graviditets hormoner kan ställa till det ...


Lilla hjärtat blir alltid ledsen när pappa går (utom när han är med mormor =)

Gjorde förresten bort mig på banken idag - jag skrev både fel personnummer på mig själv och tappade helt bort mammas adress fast jag bodde där (på den adressen) i typ 7 år ...
Tur att vi kunde skratta bort det - jag skyllde på att jag är gravid. Då blir man ju faktiskt snurrig, och den här gången har jag verkligen blivit det!
Kan bero på järnbristen och framför allt nu när det är så mycket runt omkring. Men skriva sitt eget person nummer fel - det är nog lite demens varning haha ...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0