Men Vi Ger Inte Upp =)

Jag och Anton åt nygräddade pannkakor med sylt, glass och blåbär/björnbär till lunch och det var riktigt GOTT ;-)
Jag håller på att tvätta idag ... Har även packat en låda med mina kläder och har börjat på nästa - men det känns lite trist eftersom det känns som att det bara är Jag som ska flytta eftersom Esa inte börjat packa ner sina saker än ... Fast så är det ju inte, men det bara kändes så ...

Tråkigt för idag har jag missat många fina ögonblick som kunde ha blivit jättesöta kort på Moses - SKA leta reda på laddaren idag! Just nu ligger han och mamma Aska på mattan och sover.

Han är en riktig illbatting, attackerar fötter och bits, men så himla söt. Och så brukar han följa efter mig, trodde att det var Aska som skulle in på toaletten idag när jag var där och dörren öppnades - men då var det Moses. Vi försöker alltid att lägga ner honom i lådan och han har bajsat där en gång. Dom andra gångerna äter han kattsanden! Inte så fräsch kanske ...
Och junior fodret äter mamma Aska, och Moses äter hennes foder haha ...

Ringde till Marianne igår (saknar henne och Tony och Edsele sååå mycket ;-(
Och mina älskade kusiner i Stockholm.
Jag kan vara dålig på att höra av mig till folk jag bryr mig om jag ändå tänker på ofta, men försöker ändå ringa då och då ... Fast nu känns det knappt som att vi har tid för samtal, och absolut ingen tid för att hänga vid datorn ;-)









Junsele vargarna. Vad skulle jag inte ge för att få gå in och gosa med dom ??? Sååå vackra, vargen brädar nog dom flesta djur i skönhet i mina ögon ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0