Jag Har Fixat Det !!!

Idag avklarade jag mitt sista arbetspass - och tycker själv att jag har gjort det skitbra med tanke på att jag varit (är) höggravid, det har varit hetaste sommaren på länge och att jag gått upp nästan 20 kilo ... (Har inte vägt mig och kommer inte att göra det förrän det är dax att gå ner i vikt!) Men det är ingenting att rekommendera, och jag kommer inte att göra om det om jag skulle vara med barn igen någon annan sommar! I början, men absolut inte såhär på slutet. Är nöjd med mig själv - har inte kommit försent en enda gång eller missat en enda dag. Fast det har känts motigt mååånga dagar ... Man klarar av mer än vad man tror, bara man vill ...

Sommar 2010

Idag när Esa hade släppt av mig på jobbet så hade han och Anton åkt till Esas jobb och käkat lunch. Sen hade dom åkt vidare till Kent, där dom tog en tur på älven med båten som även Anton fick köra (!)
Och nu när jag kom hem ikväll for Esa på jobbet, men nu är det slut med att byta av varandra i dörren tack och lov =)

Och magen ligger fortfarande väldigt högt, oftast så brukar den sjunka när bebisen börjar bli startklar. Hoppas bara den lilla kan hålla sig därinne ett tag till. Idag, liksom vid några andra tillfällen, har jag fått strålningar neråt låren. Den där riktigt onda smärtan. Det är ju skillnad på foglossningssmärta och den här smärtan. Den här är skoningslös. Den varar tack och lov inte länge, utan det far liksom bara strålningar neråt.
Ändå ser jag fram emot förlossningen, ja kanske inte förlossningen i sig men att få våran bebis! Jag var mest förväntansfull ju närmare tiden gick mot Antons förlossning, och samma sak känner jag nu: förväntan brädar rädslan!


Såhär såg han ut för 16 månader sen =)
Våran lilla perfekta bebis, världen finaste!
ANTON ♥




Kommentarer
Postat av: maggan

Jag visste att du skulle klara jobbet!Du är bäst.

2010-08-11 @ 12:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0