Inte Det Huset ...

Vi hittade ett hus som vi ville ha ... Men nu blev det inte så.
Jag deppar INTE ihop över det, eftersom jag tror att "vårat" hus dyker upp när det är meningen att det ska göra det!
Det var inte det huset vi skulle ha. Okej, lite synd men då släpper vi det.
Vårat hus finns någonstans och väntar på oss när den tiden kommer ...

(Det man tror att man vill ha kanske inte är bäst för en själv fast man inte kan se det då)

Jag kurerar mig med kamomill och grönt te, honung och citron.

Ser ut som att jag knaprat piller om kvällarna med dom här hängiga ögonen - som nu fått ett litet lyft med min äntligen-mascara (har varit utan i veckor!) men det enda jag knaprat är några oeffektiva tabletter mot förkylning.
Eller helt oeffektiva är dom ju förstås inte, men jag känner mig inte så mycket bättre. Fast måste ju hålla i gång lite för man har helt enkelt inte tid att ligga sjuk i en soffa och mysa när man har en ett åring.

Pappisen är på jobbet och mormor med, men hon slutar i eftermiddag och älsklingen kommer i morgon.

Tre dagar i sträck nu har jag haft strålningar neråt låren och bebben är en riktig acrobat! Esa tycker att magen sjunkit, men jag ser inte sånt där heller. Ja idag går jag in i vecka 36. Samtidigt som jag vill att h*n ska komma NU, så vet jag att varenda dag i magen nu är värdefull. Inte bra att gå över tiden naturligtvis, men tror den risken är rätt minimal nu faktiskt ...

Grått och trist ute - men dagen blir vad man gör den till och vi ska ha en mysig dag (mammas snoriga näsa och Antons med till trots =)


Solstrålen ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0