Igår ...

... var det en overklig dag ... Jag är sååå lycklig men vill inte skriva om det förrän papprena är påskrivna ... (Nej inga gissningar via kommenterer svaras på ;-) Några stycken vet redan om det, men det är dom det. Kommer att babbla på en massa om detta Många inlägg framöver bara namntackningarna kommer på plats någon gång ...

Igår blev vi bjudna på middag hos Sara, Theodor och Elin. Supergott och sen fick Anton vara där i två timmar medans vi gjorde det där overkliga ^^
Det hade gått jättebra och pojkarna hade haft skitkul ... Ja det syntes i rummet haha ...

Min förkylning har inte släppt än, men jag har blivit lite bättre ... Fast mina rosa moln driver bort förkylningsmolnen just nu!!

Planerar att köpa EN sak för lönen på fredag ... Resten av pengarna behövs verkligen så dom läggs undan på sparkontot omgående!
Hittade ett köksbord med fyra stolar till som jag Alltid velat ha, och nu var det ett erbjudande på bland annat den gruppen så jag kände bara att det här SKA vi ha.
Får väl sälja glasbordet eller nåt, för glas är inte speciellt bra när man har barn. Vi har ju i och för sig vaxduken på, men ... MEN ja ...


Mammas SÖTASTE ...

Blir bara en bild, orkar inte ladda upp när det tar nämare 5 minuter för varje bild att laddas ner om inte mer ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0