I Will Let The Memorie Of You Become Another Strannger To Me

Jag tror inte på slumpen.
Jag tror att varje människa som korsat min väg i livet, gjorde det av en anledning.
Jag tror att varje människa jag har haft någonting att göra med, har något av lära mig - oavsett om jag kanske inte sett någon mening med det just då.
En del människor finns inte i min närhet personligen, men dom finns i minnet.
Och jag önskar att ni försvann.
Jag önskar att ni tog våra minnen med er och gick i ut ur mina tankar.
Snälla bara gå - det finns ingen anledning för er att stanna.
Vi möttes en liten stund på jorden, kanske har vi mötts förut.
Kanske är det därför en del av er finns kvar i tankarna.
Ibland.
Men bara försvinn nu ...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0