Boende ...

Man får prövningar tills man lär sig göra annorlunda sägs det ... Idag fick jag hem H&M kids med 10 % rabatt, och inte länge kvar till lönen som kommer att bli rätt saftig *suck* Har inte ens öppnat katalogen ... 1 - 0 till mig haha. Grejen är att ska vi göra det vi planerar att göra nu, så behövs varenda krona! Finns inget utrymme för "tristess shopping" eller "vill ha" ... Tristess shopping = jag har tråkigt och sätter mig ner och beställer kläder.
Men det är helt okej, jag lägger gärna vartenda öre till vårat mål bara allt fixar sig. Kläder kommer ju alltid att finnas. Jag håller en stor tumme för oss i morgon!

Hittar fortfarande inte kamera laddaren. Eller jag har hittat en del av den. Undrar bara vart andra hälften tagit vägen ...
Idag försökte Moses smaka på mammas kattmat, men tror att torrfoder bitarna var lite stora. Så vi har köpt mat nu för juniorer. Och så gillar han skinka! Och risifrutti - gav dom en klick idag av Antons, och dom var genast där och slickade.


Bänkade framför UP ...


Pappa försöker gosas ...


... men det är ingen mening med det för Anton så koncentrerad ;-)

Tre tillfällen är Anton är som lyckligast är:
När pappa kommer hem från jobbet, när han får träffa mormor och när han får en egen glass (helst Magnum) Han vill alltid dela med sig av allt han äter, men får han en egen glass måste vi be om att få smaka =)


Kommentarer
Postat av: Marianne

Så längesedan jag pratade med dig. Viken söt grabb ni har. Jag läser din blogg och du är så rapp och har ett berättande som fängslar. Tack för att du delar med dig av din vardag. Kramar i massor till er

2010-08-11 @ 22:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0