Hon vill hem till Sollefteå igen ...

Hänga ut tvätten medan jag tittar på en spegelblank älv ... Anton som springer omkring fritt och äter hallon & smultron ... Onny som är lös dygnet runt ... Lite trafik och inget folk som stör ... Ja, jag skulle kunna vänja mig vid att bo i hus på landet ;-)
Eller jag har ju bott här i flera år, och ett sånt här ställe är ju drömmen ...
Just nu känns det lite motigt med bostad, dessutom skulle jag vilja flytta till Sollefteå. Har ju velat det länge ...

I förmiddags kom Esa. Vi och William åkte in till Sollefteå, var en sväng på Lidl och sen köpte vi glass som vi avnjöt nere vid älven. Hur underbart väder som helst idag ju - strålande sol med friska vindar och inte allt för varmt! Varför kunde inte hela sommaren ha fått varit såhär underbar?

Insåg förutom allt idag att Anton har en heeel del kläder - hans kläder upptar 3 av fem hyllor som vi fått (får nog rensa ur fler för att få plats med vårat också) och för små kläder som hans är dom där hyllorna ändå väldigt rymliga.
Så blir det när man har en köpglad mamma. Notera mamma - Inte pappa (därför att han är mer ekonomisk!)


VÄRLDENS FINASTE ...
PUSS, ÄLSKAR DIG =) ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0