Home Sweet Home

Nu om någonsin kan jag ju satsa på heminredning.
Inte för att pengarna i första hand kan gå till det, men ett hem tar ju tid at bygga upp och skaffar man sig en sak i taget så ...

Jag gillar ljusa väggar och svarta detaljer, tex. svarta tavelramar, ljusstakar osv (Esas kommentar till det : Svart är ju så ungdomsaktigt! Men jag är ju ung älskling, hehe ;-)
Men han har i alla fall gått med på att vi INTE köper möbler eller saker bara för att ha, utan hellre att en yta får stå tom tills vi har råd att köpa det vi verkligen vill ha!

I morgon hämtar vi i alla fall köksbordet, norpar lite från första lönen ;-)
Nackdelen med det var att det var lite litet, men får vi besök så får man ju fixa plats helt enkelt. Finns det hjärterum ...

Tänk att få bygg upp ett hem tillsammans med Esa. Vårat hem.
Från start liksom. Han och mitt, våra barns ...
Häftig känsla!
Overklig.





Vårt matbordset. Hämtas i morgon =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0