Härliga lördag !!!

Den här stunden på morgonen ÄLSKAR jag - när Anton har lagt sig för morgon sov stunden och jag får tid för mig själv. Sminkning, frukost eller lägga mig igen tex. Oftast blir det ju sminkning, lite bra musik och hänga vid datorn.
Idag har jag inte en enda tid att passa - och det är så skönt!
Ledig hela helgen och har massor av tid till att ... ja, packa. Fast det där med massor av tid kan diskuteras. Har man en ett åring som påminner om ett litet Duracell batteri så är det inte så lätt att hinna med det man ska alla gånger. Inte för att han är extremt vild och Anton är nöjd långa stunder med att leka själv (dvs han klänger inte och ska ha min uppmärksamhet till 100% hela tiden. Men det är sällan han vill ha det)
Men han sover ju sina x antal timmar på både morgonen och eftermiddagen, så då brukar jag passa på. Lite svårare blir det när lilla syskonet kommer, då kanske han/hon är vaken medan extremt lättsamma storebror sover, och vise versa. *Hjälp* Men det kommer att gå bra. Har min kompis Angelika som förebild ;-)


Fotbolls stjärnan! Här kommer jag =)


Anton funderar på vad han ska hitta på idag ...

Jag har redan börjat planera en sak som är långt ifrån klar, men man ska ju ha visionen och drömbilden framför sig och klar i huvudet - och då når man oftast dit man vill komma, sägs det. Och det tror jag på. Handlingar börjar alltid med en tanke.
Lite hjälp på traven och "meningen" så blir det nog till det bästa. Jag tror inte på slumpen som sagt var. Tycker att det hänt för mycket i mitt liv (och andras om man finskrapar lite) som helt enkelt inte bara kan ha hänt av en slump.
2005 tex, så kommer det en kille från stället Esa befann sig på, till stället jag befann mig på tillfälligt. När killen kommer tillbaka till Esas ställe, så berättar han att det fanns en Sabina (med stora bröst :P) på stället han kom från. Hm, vet inte om jag ska bli smickrad eller irriterad, men skitsamma. Grejen är att vi möts något år senare, jag och Esa alltså. Och nu har vi snart två barn ihop och planerar för ett liv tillsammans. Tänk om vi vetat det DÅ.
Ja, livet är häftigt. Tur man inte vet vad som ska hända jämt. (Även om jag desperat gärna vill veta vad som händer med boende och sånt just nu!)


Han är ett riktigt bustroll ...


... med ursöta, breda små tassar ...


Moses ♥

Idag går jag förresten in i vecka 35. Bara fem veckor kvar, om det nu skulle bli dax exakt på datumet vilket det sällan blir.

Det skulle bli mulet men nu skiner solen för fullt. Härligt för Älsklingen som är ute och roar sig idag =)
Och jag ska roa mig med att klicka fram lite produkter som jag tänker beställa när jag har råd, och packa kartonger nu ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0