Det Är En Bra Dag Idag ...

... Varför?
Jag känner mig ganska utvilad med tanke på att Anton har vaknat runt 07.15 + - några minuter dom senaste dagarna
Jag får vara hemma med Anton
Jag får chansen att packa
Jag har inte en tid att passa
Esa kommer hem i eftermiddag =)

Igår kväll trodde jag dock att bebisen hade fått i sig något uppiggande - herregud vad h*n sparkade och höll på, kunde inte somna. Jäkla unge ;-)
I morse runt 6 väcktes jag av en jamande Aska som ville ut, ibland är hon inte mycket värd när hon stör med sitt jamade. Vet fler som har samma "problem", eller som har jamade katter och man blir ju galen. Speciellt när dom inte vill nåt utan bara jamar/pratar.

NU SKA VI LEKA =)


Mina finaste ...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0