Den klassiska måndags morgonen?

Grått grått grått, regn och jobb - den klassiska måndagsmorgonen?
Jag jobbar från 07.30 - 13.30, så det känns inte alls så motsträvigt även om det hade varit mycket skönare att ligga kvar under täcket! Dessutom har Anton börjat vakna senare på mornarna, det blir aldrig 6 längre. Oftast närmre halv åtta snåret. Han har ätit välling nu men ligger fortfarande tyst i sin säng ... Älskade lilla sömntuta ♥
Igår gjorde vi förresten en smarrig sockerkaka som vi sköljde ner med iskall mjölk framför filmen Up. Hur mysigt som helst, bara jag och Anton (Esa jobbade)
Nä nu ska jag fixa nåt att äta ...


Mitt Vackra barn ... Är så obeskrivligt STOLT över dig så du anar inte ...



Kommentarer
Postat av: Gunilla Olsson

Mormor är också världens stoltaste förstås :-)

2010-08-09 @ 19:49:51
Postat av: Sabina

FÖRSTÅS =)

2010-08-09 @ 20:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0