Den Bra(iga) Dagen ...

Jag har tagit många fina kort idag men det känns som att det tar år för den här datorn att ladda upp ett - därför får jag lägga ut dom lite eftersom! Orkar inte sitta här i flera timmar för att ladda ner bilder ...

Haft en jättebra dag idag med perfekta rutiner för Anton - han sov bara lunch och sen höll vi honom vaken, och så somnade han strax innan sju! Det tog max 20 minuter innan han sov. Otroligt skönt, vi ska försöka få bort eftermiddags sov timmarna och lägga honom tidigare istället så att vi får kvällen för oss själva.
Tror han har sovit ovanligt mycket ändå för sin ålder, men jag vet inte.

Vi har varit ute på gården, Anton har ätit hallon ( hallonbuskarna är favoritstället förstås) smultron och små tuggat på lite äpplen. 
Vi har kollat på både mormors och morfars motorcyklar (morfars är favoriten) luktat på blommor, matat Onny med sten (ni fattar väl att hon inte åt - men Anton matade ändå ;-) slappat lite i solstolarna på altanen ute, kollat lite på Animal Planet och badat.

Jag hörde hur det plaskade i älven nedanför i morse och då är det Onny som tar sig ett dopp - inte helt fel att vara hund och bo såhär. Lös dygnet runt och kunna bada när man vill!

Nedanför är några av korten jag tog idag ...


Antons boll som tyvärr inte blev långlivad - en tugga och sen var den platt (Onny) 
Hon brukar INTE ta hans bollar, men nu låg den där och såg så frestande ut att hon blev väl tvungen ;-)


Prinsen under äppelträden ...


Mmm - surt men gott!


Slapp i solstolen ...


... men nu såg jag något spännande så nu måste jag gå ...





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0