Borttaget ...

VÅRAT hus är borttaget från Hemnet nu =D
Jag som gått in flera gånger per dag och tittat haha ... Men nu känns det så definitivt på nåt vis, när det är borta därifrån.

Det är verkligen skönt med Antons nya rutiner! Idag var han vaken från ett ungefär och sov 18.30 - hoppar vi över eftermiddagsluren som vi försöker med nu dagligen så sover han oftast halv sju.

Nu ska jag äntligen mysa ner mig i soffan med boken jag köpte igår och en kopp hett te - har varit småfrusen hela dagen och det krävs Mycket innan jag fryser med mina extra kilon!


Prinessan ♥
Som bott hos mamma sen i juni och får fortsätta bo här. Vi har ingen tid för henne, och kommer verkligen inte alls ha tid med två barn ...

Så då kändes det som att den bästa handligen vi kunde göra för gumman - som förtjänar det bästa - var att låta henne bo hos mamma.
Dom har mer tid - dom bor på landet och somrarna får hon spendera i Norrfällsviken. Inte helt fel ...

Saknar henne men det är mest skönt faktiskt, hund vill vi inte ha igen förrän barnen blir större och det ska vara då vi verkligen har tid. Inte bara för att "vi vill ha" - då är man otroligt egoistisk och det skulle vi ha varit om vi behållit henne anser jag. 
Men kul att få umgås med rumpisen nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0