Bara För Att ...

Eftersom jag ser att det finns folk som läser bloggen så måste jag väl slänga in några rader då ...
Viktig information :

1. Jag är förkyld och det känns som att det var hundra år sen sist ... (Blir ju i princip aldrig sjuk)

2. Eftersom jag använt nässpray 2 veckor innan den här biter den inte alls lika bra nu är jag behöver den på riktigt (Händer ofta, OFTA att jag okynnes använder - och sen behöver på riktigt)

3. Misstänker att att vår lilla dotter eller son blir acrobat som stor (Harregud vad den lilla lever om därinne!!)

4. I morgon går jag in i vecka 36 (Dvs bara 4 veckor kvar)

5. Surfittor som inte har annat för sig än att kommentera andras - i deras ögon - fel och brister, eller åsikter som inte råkar stämma överens med vad DOM tycker - skaffa ett liv du är nöjd med och så kommer du att fatta vad jag pratar om att mår man bra och är nöjd med sitt liv bryr man sig föga om att lägga ner tid på oviktiga peroner som inte tillför något i ens liv!
Pröva - det är sant. I ditt liv är du både regissör, huvudperson och du väljer dina med och motspelare.
Är du vuxen så har du den makten ...

6. Idag är det tredje dagen Anton sover enligt mammas och pappas önsknings schema! Ropar inte hej än men vinkar glatt över bäcken - det verkar funka!!

7. Föräldrar som köper sina barn är inte snälla, dom gör dom snarare en björntjänst. Dåligt!
(Och varför ska man ens måsta köpa sitt barn om man varit en bra förälder? Antagligen därför att det är just det man inte varit tss)

8. Jag vill INTE tillbaka till Kramfors. Skulle vara till ett hus då som vi båda fastnat för, men blir det inte det så vill jag inte ens bo i närheten av den stan ...

9. Idag blir det en tur till Sollefteå ...

10. Thats it.







Kommentarer
Postat av: Angelika

Ska vi försöka fixa en träff i början av nästa vecka eller nåt? Det vore så kul att träffa dig och lillen:) barnen är på dagis mån-ons så då är det lugnast att träffas.

2010-08-20 @ 10:37:35
Postat av: Leia ♥

Hoppas förkylningen går över snart! :)

2010-08-20 @ 13:15:34
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0