Att Göra Det Bästa Av Situationen ...

Finns väl få saker som är så söta som två 1 (snart 2) åringar som står och "pratar" om fjärrkontroller? =) Nikko och Marika var ju förbi en sväng idag, och då stod Anton och Nikko med varsin fjärrkontroll och Nikko sa en sak och Anton svarade. Hur gulligt som helst.
KUL med lite tjej umgänge! Och lite uppdatering av varandras liv ... Jag har ju så fullt upp nu så jag hinner inte med annat än att engagera mig i packningen känns det som. Stressigt? Ja en aning, men med positiv attityd kommer man lååångt!

Anton har sovit max 20 minuter i bilen idag - och i vanliga fall sover han två gånger (morgon eftermiddag) och ca 2h per gång, plus minus en halvtimme. Och jag förundras för säkert tusende gången vilket gudomligt humör han ändå har. Verkligen ett drömbarn - kan andra också bli såhär lättsam snälla ?! ;-)
Har i alla fall lagt ner honom för natten nu, och tror att han somnar rätt omgående. Behöver väl inte ens säga vad jag ska göra tsss.
Dåligt av mig men jag glömmer ofta järntabletterna, kanske därför jag är så himla virrig och trött (?)

Finns en sak som jag verkligen vill mer än allt annat och det är att hälsa på Tony och Marianne i Edsele ... Men tyvärr så har vi inga bensinpengar så att det räcker dit just nu. Tråk.


Mina Älsklingar. Kort från juni ...

Kameraladdaren: fortfarande borta. Orkar inte leta ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0