Anton ...

... har alltid sovit länge och mycket från det att han var lill liten.

Nöjer sig med lite, och har ett gudomligt solskens humör.

Kan sova till metal musik och dammsugning (han sov även förra veckan fast en tekniker slog hål i hall väggen alldeles bredvid sovrummet!)

Är sällan gnällig.

Är 99% av 100 glad, oblyg och framåt!

Kan leka själv långa stunder, eller bara vara i sin säng på morgonen tex såpass att jag tillomed hinner duscha en stund.

Så JA - han är väääldigt lättsam! Men det spelar ingen roll direkt om man befinner sig mitt upp i ett boendekaos, och dessutom har järnbrist. (Jag är trött ändå)
Och jag tror att det är många föräldrar som har lättsamma barn, så man ska nog inte indikera så mycket på att någon kanske inte har det fast det råkar vara just så ...
Hoppas bara på att nästa blir likadan, men tror att en sån där dröm pojke får man bara en gång ;-)


Glad för det mesta (och man blir förvånad dom få gångerna han är sur)

Kommentarer
Postat av: maggan

Kan Anton vara annat än glad med såna underbara föräldrar?

2010-08-13 @ 13:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0