Älsklingen fattas ... Och jag är för trött för att sitta här ...

Skönt - nu är vi någorlunda installerade här ... Den enda som fattas är Esa saknar honom såå mycket just nu ;-( Men han kommer ju i morgon förmiddag.

Vi kollade på Det Okända ikväll och programmet som visas efter det, också nåt liknande fast i USA som dom påstår är på riktigt. Lite lustigt tycker jag eftersom allt ska vara värst i USA - och tydligen deras spöken också! Haha ...

Nej nu är den här förvirrade mamman riktigt trött, så nu är det bara den sköna sängen som återstår. Jag sover så himla bra här hemma ... Men bäst ute i Norrfällsviken tror jag!


Aska och hennes ursöta Moses 6 veckor (men jäklar vilka vassa klor och tänder han fått, det får våra fötter känna på dagligen ;-)
Vi försöker lära honom gå på lådan och det går verkligen framåt! Igår busade han som en tok med oss, och mitt i alltihop somnar han i soffan med oss ♥
En riktig liten bustok!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0